Monday, January 21, 2013

KONGSI MIRA








Petang itu Mira datang lagi ke rumahku. Katanya ingin belajar bersama. Kami belajar pelajaran matematik dan sains. Dua jam kami habiskan masa berbincang dan mengulangkaji. Kemudiannya kami membuat kerja rumah dan beberapa tugasan lain yang diberi oleh guru-guru kami.





Aku memang sukakan Mira. Gadis kacukan inggeris dan melayu itu memang cantik. Aku bangga bila Mira memilihku sebagai kawannya. Kawan-kawanku yang berbangsa melayu pun semacam iri denganku kerana Mira rapat denganku. Sungguhpun Mira tidak sombong dan berkawan dengan semua orang tapi akulah kawannya paling akrab.





Perasaanku bertambah bangga kerana telah beberapa kali aku mendapat peluang melakukan seks dengan Mira. Mira juga selalu memujiku kerana aku mempunyai kemaluan yang amat disukainya. Dia amat seronok jika dapat mengisap zakarku. Satu hal lagi yang Mira suka ialah kerana zakarku tak bersunat. Dia ketagih zakar yang masih mempunyai kulup. Mira lebih suka menyebut perkataan foreskin.





Selepas belajar Mira mengajakku ke bilik. Aku faham maksud Mira. Sejak pertama kali aku berpeluang menikmati tubuh Mira, hampir setiap hari Mira akan mengajakku melakukan seks. Nafsu Mira sungguh tinggi. Aku pun gembira dapat melayan kemahuan Mira. Aku puas Mira pun puas. Kami sama-sama gembira dan seronok. Keseronokanku berganda bila Mira selalu memujiku. Katanya penis hindu yang hitam itu menarik dan sedap.





Selepas bertarung lebih setengah jam aku dan Mira terkulai layu. Kami terbaring keletihan di tengah katil. Tubuh kami telanjang bulat. Nampak kontras tubuhku yang berkulit hitam dengan Mira yang berkulit putih halus.















“Boleh papa tumpang sama?”





Aku terkejut mendengar suara papaku. Aku lihat papa berada di muka pintu tanpa baju. Papa hanya berseluar pendek model hawaii. Aku sedang berpeluk dengan Mira waktu itu.





“Mira, boleh uncle join?” Tanya papa kepada Mira bila aku tidak menjawab.





Aku melihat benjolan di seluar papa. Aku agak papa telah terangsang melihat Mira yang sedang berbaring telanjang bulat. Mira tak menjawab tapi dari cahaya matanya aku faham Mira tidak menolak. Aku bergerak ke tepi katil memberi laluan kepada papa menikmati tubuh padat Mira.





Papa merangkak ke atas katil. Dihampiri kelangkang Mira yang sudah terbuka. Mira sengaja mengangkang kakinya bagi memancing nafsu papa. Tapi bagiku tanpa Mira berbuat begitu pun papa sudah terangsang. Apalagi Mira yang muda belia dan cantik manis berbeza dengan ibuku yang sudah mengalami menopause. Agaknya sudah lama bapaku tidak menikmati hubungan seks.





Papa segera menghidu dan menyedut aroma burit Mira. Dirapatkan hidungnya yang besar itu ke lurah merkah yang telah basah oleh air cinta kami. Hidung papa yang hitam itu menempel di kelentit Mira yang agak panjang. Kata Mira dia tidak bersunat seperti budak perempuan melayu kerana bapanya tidak mengizinkan dia berkhatan waktu kecil dulu.





Mira memberitahuku bahawa wanita yang bersunat nafsu seksnya kurang. Orang lelaki tak suka perempuan yang sejuk dan kaku waktu berhubungan seks. Bagai memeluk batang pisang, kata mereka. Orang lelaki suka perempuan yang agresif dan nafsu yang membuak-buak. Dan perempuan yang kelentitnya tidak bersunat mudah terangsang dan nafsunya tinggi. Atas alasan itulah ayah Mira tidak membenarkan Mira disunat waktu kecilnya.





Kelentit Mira yang besar panjang itu menjadi habuan papa. Papa menjilat dan mengisap penuh nafsu. Mira yang muda belia dan sedang mekar itu membuat papa tak dapat mengawal nafsunya. Papa seperti tak sabar-sabar dan kelihatan agak gelojoh menggomol Mira. Paha Mira dikangkang luas-luas supaya mukanya berleluasa tanpa halangan mengelus burit muda. Selepas puluhan tahun baru kali ini papa berkesempatan berasmara dengan gadis remaja.





Mira yang telah puas bersamaku bangkit kembali nafsunya. Tindakan papa di celah kelangkangnya membakar ghairahnya. Secepat kilat keinginan seksnya meledak. Apalagi aku juga ikut membantu dengan meramas dan memicit-micit lembut teteknya yang sederhana besar itu. Aku kembali geram pada gunung kembar Mira. Aku cium dan nyonyot puncak gunungnya itu. Aku bertindak di atas sementara papa bertindak di bawah.





“Uncle, saya nak hisap penis uncle,” kedengaran suara Mira.





Papa sebenarnya belum puas menikmati burit Mira tapi bila Mira merayu ingin mengisap pelirnya, papa menurut. Seluar hawaiinya di londeh. Papa tidak memakai seluar dalam dan jelas kelihatan batang pelirnya sudah keras terpacak. Tercengang aku melihat pelir papa yang hitam itu sungguh besar dan panjang. Berurat-urat dilingkari pembuluh darah warna biru gelap. Lebih panjang daripada pelirku. Kulupnya masih utuh menutup kepala pelir yang membengkak.





Mira tentu seronok kerana pelir papa yang besar itu tak bersunat. Sejak dulu Mira selalu menyebut dia ketagih pelir tak berkhatan. Kerana itu dia lebih suka berkawan dengan budak india seperti aku. Budak cina dia tak suka kerana pelir cina sungguhpun tak bersunat tapi kecil. Pelir cina kurang bertenaga, katanya. Pelir hindu gagah dan kuat. Dan yang paling digemarinya aroma pelir hindu boleh membuat nafsunya menggelegak bagaikan gunung berapi.





Papa menyuakan penisnya ke arah mulut Mira. Mira kelihatan ghairah dan teruja menjilat ujung pelir yang membengkak itu. Pelir papa masih terbungkus kulup seperti kepunyaanku juga. Tapi warnanya lebih hitam daripada pelirku. Mira dengan mata bercahaya menolak kulit kulup ke belakang. Kepala pelir papa yang hitam berkilat itu terbuka. Terlihat ada smegma warna putih di sekitar takok kepala pelir papa. Mungkin papa belum mandi sekembalinya dari tempat kerja.





Mira mencium kepala pelir papa. Lama hidungnya yang mancung itu di kepala bulat licin. Aku terangsang bila Mira menghidu dan menikmati aroma smegma di kepala pelir papa. Aku sendiri tidak menyukai bau smegma tapi lain rupanya bagi Mira. Agaknya bau yang tidak disukai lelaki malah digemari oleh orang perempuan.











“Oh my god. I love it smell.” Mira mencium smegma papa bertubi-tubi.





Mungkin ini ketentuan alam. Dulu pernah Mira memberitahuku yang dia tidak suka aroma kelentitnya tapi bagiku aroma tersebut membangkitkan nafsuku. Tercium saja aroma kemaluan Mira maka pelirku akan serta merta mengeras. Agaknya inikah keajaiban alam.





Puas mencium bau smegma, Mira menjilat keju putih tersebut, mengulum dan menelannya. Berselera Mira membersihkan kepala pelir papa yang sedari tadi mengembang secara maksima. Berdecap-decap bunyi mulut Mira bila kulit kulup papa dinyonyotnya. Dikunyah-kunyah lembut kelongsong kulup macam dia sedang mengunyah sotong masak lemak. Puas menjilat kemudiannya kepala bulat yang hitam berkilat itu dikulum. Dihisap penuh nafsu. Papa kelihatan meringis kesedapan. Bila lidah kasar Mira melingkari kepala pelir yang sensitif itu paha papa bergetar.





Papa telah terangsang habis. Air mazi mula meleleh keluar dari muncung pelir. Bila Mira membuka mulutnya terlihat bebenang lendir menyambungkan hujung lidah Mira ke lubang kencing kepala pelir papa. Bebenang lendir itu bening warnanya. Mira dengan lahap menelan cairan mazi papa yang rasanya agak masin.





“Uncle, saya dah tak tahan. I want to feel your big uncut cock inside me.” Mira merayu papa.





“Okey, uncle akan memberi kepuasan kepada Mira.”





Mira tak sabar menunggu. Kakinya dikangkang luas bagi memudahkan tindakan papa. Terlihat alur burit Mira merekah luas. Muara buritnya terkemut-kemut menunggu kepala pelir papa. Muara itu menanti untuk menelan batang hitam besar panjang. Papa rapat ke celah paha Mira. Papa melancap pelirnya agar bertambah keras. Kulit kulup di tarik maju mundur. Kepala licin bertambah kilatnya. Basah kepala itu dengan campuran mazi dan air liur Mira.





Papa menekan kepala licin. Agak sukar kepala itu menyelam sungguhpun burit Mira telah basah lencun. Dengan pengalaman yang ada papa sedikit demi sedikit menekan batang pelirnya. Bahagian kepala mula terbenam. Papa menarik keluar kemudian menekan lebih kuat. Separuh batang pelir papa tenggelam. Mira mengeliat keenakan. Papa menarik kembali batang pelir dan bila hampir keluar ditekan kembali lebih kuat dan keseluruhan batang panjang itu tenggelam.





“Aahh.. aahh.. ouuhh.. ouuhh...” Mira mengerang sakan. Kakinya menendang-nendang angin.





Sambil papa mengerakkan pelirnya maju mundur, aku masih terus menikmati tetek pejal Mira. Terpejam mata Mira menikmati permainan kami dua beranak. Hanya beberapa minit aku dapat merasa badan Mira makin bergetar, dia meronta-ronta nikmat dan kemudiannya tindakan mengendur. Aku tahu Mira telah mengalami orgasme.





Papa masih kuat memompa burit sempit dan ketat. Lebih setengah jam papa bertarung tapi belum kelihatan tanda papa akan mengalah. Mira telah berkali-kali klimaks. Pelirku kembali mengeras. Aku suakan pelirku ke mulut Mira. Dengan senang hati Mira mengisap pelirku yang setanding dengan kepunyaan papa. Sekarang kedua-dua mulut Mira telah dipenuhi batang hindu yang hitam legam. Mulut atas aku sumbat sementara mulut bawah papa yang sumbat.





Gadis melayu berwajah pan-asia yang cantik molek sedang melayani dua lelaki hindu muda dan tua. Mira puas menikmati batang hitam yang mempunyai kulup. Batang yang menjadi idaman Mira.





Empat puluh minit berlalu dan aku lihat papa menambahkan kelajuan gerakannya. Aku dapat merasakan papa akan menamatkan pertarungannya. Satu hentakan padu membuatkan katil bergegar, badan Mira terdorong ke depan dan erangan kuat kedengaran dari mulut papa. Papa memancutkan spermanya ke dalam burit Mira. Tersentak-sentak badan papa bila dia melepaskan benih-benihnya. Benih-benih itulah 18 tahun lalu menyemai rahim mama hingga terbentuklah aku.





Papa terkulai lemah dan jatuh meniarap ke atas badan Mira. Dua lembaga tersebut amat kontaras. Yang satu hitam legam berbulu sementara yang satu lagi putih bersih dan berkulit licin halus.





Beberapa minit kemudian papa bangun dengan rasa letih tapi puas. Papa mencium pipi Mira dan mengulum bibir Mira yang merah basah. Bibir tebal papa yang hitam memagut bibir lembut Mira yang merah merekah.





“Terima kasih Mira.” Papa berbisik.





Mira hanya tersenyum. Perasaan puas terlihat di wajahnya. Aku mengalih perhatianku ke bahagian bawah tubuh Mira. Cairan kental berlendir mengalir keluar dari lurah buritnya yang masih ternganga.





Papa bangun dan keluar dari bilikku. Aku menoleh ke pintu dan aku terperanjat melihat adikku yang berumur 15 tahun berada di muka pintu sambil memegang benjolan di celah pahanya.


1 comment:


  1. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Abang..janganlah...
    Tak nak.. sakit..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete